Social media services

Collapse Show info

Veel bedrijven onderschatten nog steeds de kracht van de sociale media. In veel gevallen hebben individuele werknemers bv wel een Linkedin profiel  maar het bedrijf zelf niet.  De werkgever zal wel vermeld worden op een persoonlijke Linkedin bladzijde maar de werknemer zal niet (steeds) de informatie vermelden die een bedrijf wil naar buiten brengen. Veel bedrijven lijken te vergeten dat er enorme netwerken zijn waar beslissingsmakers  en professionelen elkaar ontmoeten.

Sociale media hebben bewezen dat ze een snelle en makkelijke weg zijn om nieuws over het bedrijf naar buiten te brengen, tot recht op het bureau van uw beste contacten en nog ver daar voorbij. Naast de commerciële waarde is er ook nog het het feit dat de sociale media in toenemende mate kandidaten en bedrijven samenbrengen op de arbeidsmarkt.

Ondanks dit alles vinden veel bedrijven niet de tijd of missen ze de ervaring om een Facebook of Linkedin bladzijde bij te houden. In veel gevallen wordt er met veel goede moed begonnen maar na een paar maanden gaat het de mist in. Een bladzijde met nieuws dat enkele maanden oud is, geeft niet het juiste imago van uw bedrijf.

Met de uitgebreide kennis van de transport- en scheepvaartindustrie kan Huà bedrijven helpen met het beheren van hun Facebook en/of Linkedin bladzijden.  Ons bedrijf kan U niet enkel helpen met de tekst (bv in Engels en Nederlands) maar kan ook fotomateriaal leveren om de berichten te illustreren.

Dit alles gebeurt in nauwe samenwerking met de klant die steeds het laatste woord heeft voor een artikel gepubliceerd wordt.

De voordelen om uw sociale media door Huà te laten beheren zijn onder andere :

  • Degelijke kennis van de scheepvaart- en transportindustrie. Het is belangrijk dat, wanneer U uw sociale media laat beheren door iemand die ook uw industrie volledig begrijpt.
  • Tijdbesparing. Geen enkele marketing of verkoopspersoon in uw bedrijf zal blijvend de tijd hebben om de de inhoud te verzamelen, de teksten te schrijven en het juiste fotomateriaal te verzamelen. Dit ondanks alle goede voornemens.
  • Professionele en actueel fotomateriaal om de zichtbaarheid van uw artikels en bijdragen op sociale media  te verhogen.